نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری 1398/10/05 09:28:33

نویسندگان : باقر عسگر نژاد نوری سمیه صائب نیا رقیه محمدی سلطان آباد
زبان : فارسی سال انتشار : 1398 محل پذیرش : مجله علمی و پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین

ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند 1396/09/18 12:15:40

نویسندگان : سامان شیخ اسماعیلی سوران مولایی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین

بررسی تاثیر خودتفسیری بر رفتار شکایت آمیز مصرف کنندگان 1395/04/08 11:01:23

نویسندگان : حسین نوروزی مهدی مهذبی فاطمه توپا اسفندیاری
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین

نگاشت مفهومي سرمايه اجتماعي در فعاليت‌هاي بازاريابي کارآفرينانه شرکت‌هاي کوچک 1393/12/21 17:20:11

نویسندگان : محمدتقی طغرایی مهران رضوانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین دانشگاه اصفهان