عوامل تعیینکننده و پیامدهای کلیدی تواناییهای بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری 1398/10/05 09:28:33
نویسندگان : باقر عسگر نژاد نوری سمیه صائب نیا رقیه محمدی سلطان آبادزبان : فارسی سال انتشار : 1398 محل پذیرش : مجله علمی و پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین
ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند 1396/09/18 12:15:40
نویسندگان : سامان شیخ اسماعیلی سوران مولاییزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو )مورد مطالعه محصولات اپل( 1395/11/29 22:12:16
نویسندگان : مهدی الله دادی ابوالفضل تاج زاده نمین حسن عباس زاده رضا امیدی پسندزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : تحقیقات بازاریابی نوین
نقش بازاریابی خیرخواهانه برجذب مشتریان در صنعت بیمه با تبیین نقش میانجی متغیرهای توجه به سود مشتری و توجه به رفاه جامعه (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران در شهر ایلام) 1395/11/15 21:48:21
نویسندگان : سمیه زنگیان دکتر مرتضی ملکی مین باش رزگاه وحید شرفیزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : تحقیقات بازاریابی نوین
تبیین اثر هوش ساختاری سازمانی بر کسب مزیت رقابتی: نقش میانجی هوش رقابتی 1395/10/25 19:25:34
نویسندگان : عباسعلی رستگار مهدی دهقانی سلطانی حسین فارسی زاده حسین بلوچیزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد - سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز) 1395/10/09 13:11:43
نویسندگان : بهرام خیری سامان شیخ اسماعیلی مریم عبدلیزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : تحقیقات بازاریابی نوین
تاثير مسئوليت هاي اجتماعي شرکت بر عملکرد اجتماعي و واکنش هاي مصرف کننده در صنايع غذايي 1395/09/19 12:50:11
نویسندگان : حسین رضائی دولت آبادی فریدون امیدی مجيد محمدشفيعيزبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر خودتفسیری بر رفتار شکایت آمیز مصرف کنندگان 1395/04/08 11:01:23
نویسندگان : حسین نوروزی مهدی مهذبی فاطمه توپا اسفندیاریزبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی نقش واسط تفاهم بر رابطه بين کيفيت خدمات و اعتماد مسافران فرودگاه شهيد هاشمی نژاد مشهد 1394/02/29 21:38:03
نویسندگان : آذر کفاش پور سيد محمدرضا حسينی مقدم زهرا ساقی ابوالفضل صفائی موحد حسین فارسی زادهزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : تحقیقات بازاریابی نوین
نگاشت مفهومي سرمايه اجتماعي در فعاليتهاي بازاريابي کارآفرينانه شرکتهاي کوچک 1393/12/21 17:20:11
نویسندگان : محمدتقی طغرایی مهران رضوانیزبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین دانشگاه اصفهان
شناسايي و اولویت بندی موانع صادرات و ارائه راهكارهاي توسعه صادرات صنايع كوچك و متوسط در صنايع غذايي آذربايجان غربي 1393/12/18 21:12:40
نویسندگان : حسين رحماني يوشانلوئي منوچهر انصاري محمد ميركاظمي مود محمدرضا ابراهیمیزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : تحقیقات بازاریابی نوین
شناسايی رابطه مسئوليت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتريان(مورد مطالعه: بانک ملت) 1393/10/14 12:05:27
نویسندگان : مصطفی قاضی زاده احمد سرداری حامد دانشخواهی حسین رئیسیزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : تحقیقات بازاریابی نوین
دسته بندی مقالات
- 9098 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4088 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5672 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1095 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13547 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1308 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1164 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4